Tuesday, June 21, 2016

Set hamil Shaklee

No comments    

Salam Ramadhan Kareem

Sebelum kenal Shaklee & tau kelebihan yang ada pada produk. Saya penah terfikir, apa suplemen yang akan saya consume bila dah kawen dan hamil nanti.

Saya ni memang tak suka telan pelbagai ubat sentetik. Kita dah tau kan bahayanya mendatang pada tubuh kita. Takkan kita nak anak kita pulak yang build their organs & body with sintetik produk.(ceh koyas speaking pulak) hahaha.

Alhamdulillah saya kenal dan kaji serba sedikit tentang shaklee sebelum betul² konsisten dengan vitamins shaklee.

Produk shaklee menjalani 80 000 ujian klinikal setiap tahun, potensinya dijamin --> pengesahan di buat oleh pihak ketiga, keaslian dijamin --> 350 ujian dilalukan pada bahan botani setiap tahun.

Paling dikagumi, usd 250 juta dilaburkan untuk menjalankan ujian klinikal pada produk, shaklee ada 60 orang saintisnya yang tersendiri.

Haa... apa lagi yang kita ragu. Sebab tu saya rasa betul² bertuah kerana dapat memberi yang terbaik untuk anak dalam kandungan saya. No sintetic product.

Tq Shaklee memberi saya pilihan untuk menggunakan suplemen semulajadi yang tiada kesan sampingan untuk jangka masa panjang.
:-* :-*

Ibu² kat luar sana pom sama kan.. mesti nak yang terbaik untuk bayi bambam kita.

Your love
Kauthar mohd

#shakleebysar
#tsunamishaklee
#myhealthymywealthy
#sethamilterbaikdunia

No id   :  1186983, Siti Kauthar bt Mohamad
Cod Area.  :   Subang / Sg buloh
Postage   :   Semenanjung malaysia termasuk Sabah & Sarawak
No Phone.  :   0145154928 wassup / 01126024678 calling

Contact saya untuk dapatkan konsultasi percuma dari saya :-D


0 comments:

Post a Comment